وبلاگ

چسب ممبران چیست؟ مزیت ها و معایب و نحوه سفارش

چسب ممبران چیست؟مزایا و معایب و سفارش خرید
  1. چسب ممبران چیست ؟یا چسب وکیوم چیست ؟ برای اینکه روکش ممبران رو اصطلاحا روی ورق ام دی اف وکیوم کنند به موادی نیاز دارند تا روکش ممبران به ورق mdf بچسبد به این چسب,چسب ممبران می گویند.چسب ممبران کلا یا بصورت گالن ۱۰ کیلویی ،گالن ۲۰ کیلویی،و گالن ۲۵ و ۳۰ کیلیویی در بازار موجود می باشد،ولی عمده مصرف گالن ۱۰ کیلویی مورد استفاده قرار می گیرد.

انواع چسب ممبران

ما بطوری کلی دونوع چسب دارم چسب تک جزئی و چسب دو جزئی که, ۹۹ درصد وکیوم کاران از چسب ممبران تک جزئی استفاده میکنند.بطور کلی استفاده از چسب تک جزئی رایج است و استفاده از چسب تک جزئی منسوخ شده است و کمتر کسی راضی به استفاده از این چسب می شود.

چسب ممبران دو جزئی

این نوع از چسب یک مایع در بطری کوچک همراه گالن اصلی خود دارد که به آن هاردنر می گویند و روش کار به اینصورت است که باید این مایع داخل گالن اصلی چسب ریخته شود و به خوبی ترکیب شود و بعد از چند دقیقه قابل استفاده میشود.با توجه به اینکه استفاده از چسب دو جزئی عقلانی نیست و دردسر ترکیب کردن دارد کمتر کسی است ک از این چسب استفاده کند و همه ترجیح میدهند بدون دردسر از چسب تک جزئی استفاده کنند.

چسب وکیوم ممبران تک جزئی

چسب تک جزئی را میتوانید بدون هیچ دردسری استفاده کنید و هیچ هاردنری همراه خود ندارد و به راحتی برای وکیوم کردن روکش ممبران استفاده میشود.این نوع از چسب توسط شرکت تولید کننده داخل خود چسب ترکیب شده است.

چسب وکیوم ممبران خارجی و ایرانی

چسب ممبران هم تولید داخلی داریم هم بصورت وارداتی،چسب های وارداتی اکثرا برای کشور های آلمان،ترکیه،ایتالیا،چین است ولی اکثر چسب ها وارداتی آلمانی می باشند.در فروشگاه عالیوود هم چسب های ایرانی و هم چسب های خارجی بصورت عمده و تکی بفروش می رسد.یعنی شما میتوایند هم بصورت تناژ هم تکی(یعنی یک گالن) سفارش بدید.

مشکلات و معایب چسب وکیوم ممبران

خب تا اینجا توضیح دادیم که چسب ممبران چیست و انواع ان رو خدمت شما کاربر عزیز توضیح دادیم ،ولی استفاده از این چسب مشکلاتی به همراه دارد که به تفسیر خدمت شما توضیح خواهیم داد.

برآمدگی روکش ممبران بخاطر چسب ممبران بدون کیفیت

یکی از مشکلات چسب ممبران بلند شدن روکش ممبران از روی ام دی اف است ،یعنی اینکه وقتی مثلا شما کابینت ممبران،جاکفشی ،کمد دیواری،میز عسلی،جلو مبلی و…دارید که جنس آن از روکش ممبران است وقتی در معرض گرما قراز می گیرد روکش از بدنه یعنی روکش ام دی اف بلند می شود و دلیلش هم فقط چسب ممبران نا مطلوب است .

اگر چسب ممبران با کیفیت استفاده نشود قطعا موقع ایی که خانوم خانه در حال آشپزی ست ممکن است شاهد این امر باشد .یا اگر جاکفشی در معرض نور آفتاب باشد قطعا روکش از بدنه جدا میشود . و این موقع ای است که شما می گویید ای کاش از روکش ممبران استفاده نمی‌کردم و دلسرد می شوید.

غلظت پایین چسب ممبران

یکی از مشکلات دیگر چسب ممبران که به وکیوم کار ارتباط دارد و هیچ مشکلی برای کارفرما ایجاد نمی کند این است که وقتی که جنس چسب نا مطلوب باشد و از مواد اولیه خوبی تولید نشده باشد.

چسب ممبران نا مطلوب غلظت کمی دارد یعنی رقیق است وکیوم کار مثلا در هر سینی وکیوم با چسب وکیوم با کیفیت اگر ۳۰۰ گرم چسب استفاده کند در استفاده با چسب نا مطلوب باید ۶۰۰ گرم استفاده کند تا چسبندگی روی ام دی اف به اندازه کافی باشد که روکش به خوبی به ورق ام دی اف بچسبد و این اصلا عقلانی نیست چرا که باید هزینه بیشتری بابت چسب استفاده شده در هر سینی وکیوم بپردازد پس بهتر است از همان اول از چسب خوب و با کیفیت مانند چسب هنکل استفاده کند.

خب با توجه به توضیحاتی که تا اینجا خدمت شما کاربران سایت عالیوود دادیم ممکن است سوالاتی برای شما پیش آمده باشد که ما به آن اشاره نکردیم که در زیر سوالات پر تکراری که از ما می شود رو خدمت شما عزیزان به نمایش می‌گذاریم.

چسب ممبران ایرانی بخریم یا چسب خارجی یا همون وارداتی؟

اگه به دنبال این هستید که اسم فروشگاه خود را برند کنید و جنس با کیفیت تحویل کارفرما بدهید و خیالاتان آسوده باشد قطعا چسب وارداتی گزینه بهتری می باشد،البته چسب های ممبران ایرانی هم از کیفیت خوبی برخوردارند و خیلی از وکیوم کاران از ترکیب این دو نوع چسب استفاده می کنند یعنی چسب وارداتی رو با یک چسب خوب و با کیفیت خارجی مثل چسب ممبران هنکل ترکیب می کنند تا هم هزینه هر سینی وکیوم کمتر شود هم در تعداد سینی وکیوم بیشتری استفاده نمایند.

بهترین چسب وکیوم ممبران خارجی؟

در بازار چسب های خیلی با کیفیت هستند که میتوانند شما رو راضی نگه دارند و بعد از گذشت زمان از کیفیت آن کاسته نمی شود.چسب ممبران کلایبریت،هنکل،بالارد،میترا اپل و…. از بهترین چسب های بازار هستند و واقعا این برندها رو هم می شناسند.شما هر کدام از این چسب ها رو میتوانید از فروشگاه عالیوود با قیمت مناسب سفارش بدهید.

سفارش خرید چسب وکیوم ممبران به چه صورت است؟

شما به راحتی می توانید با شماره های که در قسمت تماس با ما وجود دارد تماس بگیرید و هم چسب ایرانی و هم چسب وارداتی رو سفارش گذاشته و در کارگاه خود تحویل بگیرید.ما به تمام ایران ارسال داریم و نگران این موضوع نباشید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *