وبلاگ

بهترین چسب وکیوم ممبران-معرفی انواع برند های معتبر سال 1403

lazy

کیفیت چسب ممبران اهمیت بسیار زیادی دارد چرا که اگر چسب بی کیفیت باشد مشکلات  و هزینه بسیار زیادی برای شما ایجاد می کند بطوریکه گاهی اوقات سود که نکردید هیچ،ضرر هم کردید..در ادامه توضیح داده ایم که چرا باید از بهترین چسب وکیوم ممبران موجود در بازار استفاده کنید.و با توجه به نیاز خود یکی از چسب ها را انتخاب و استفاده کنید.

اهمیت استفاده از روکش وکیوم ممبران با کیفیت

برای مثال فرض کنید شما در فصل گرم تابستان برای مشتری کابینت ممبران ساخته و آنرا نصب کرده اید و بعد از چند روز مشتری با شما تماس گرفته و به شما اطلاع می دهد روکش بلند شده یا اصلاحا ورم کرده در این موقعه شما باید هزینه حمل برگشت کابینت برای تعمیر ،هزینه خرید دوباره روکش وکیوم ،هزینه دوباره چسب خوب و با کیفیت و بعضی اوقات هم خرید دوباره ورق ام دی اف رو از جیب مبارک تقبل کنید و اونوقت است که پشیمان می شوید که چرا از همان اول از چسب خوب استفاده نکرده اید.شما به جای سود ضرر هم کرده اید و وقت ارزشمند خود را هم از دست داده اید.

خرید و مشاهده انواع روکش پی وی سی

چسب ممبران خوب چه ویژگی های دارد؟

قبل از اینکه بهترین چسب رو معرفی کنیم بطور خلاصه و مفید توضیح میدهیم چسب خوب چه ویژگی هایی دارد،چسب ممبران خوب چسبی است که از غلظت بالایی برخوردار باشد و از چسبندگی بالایی برخوردار باشد و همچنین دمای فعال شدن آن بالا باشد.اگر می خواهید در مورد چسب ممبران بطور کامل مطالعه کنید به لینک زیر مراجعه کنید.

چسب ممبران چیست؟

بهترین چسب ممبران

در ادامه بهترین چسب ها رو خدمت شما لیست کرده ایم تا بتوایند به راحتی با توجه به نیاز خود یکی را انتخاب کنید‌ و همچنین برای سفارش می توانید با فروشگاه عالیوود تماس بگیرید.

    • چسب کلایبریت-Kleiberit
    • هنکل
    • جوآت
    • رین باند
    • بالارد
    • دکوراک

چسب وکیوم ممبران کلایبریت

بدون شک و بدون هیچ طفره رفتن بهترین چسب ممبران بازار کلایبریت است .و هیچ کس هم نمی تواند خلاف آن را ثابت کند،چسبندگی بالا ،غلظت بالا،بالا بودن درجه فعال شدن و….از خصوصیات بارز چسب کلایبریت است.

چسب کلایبریت محصول کشور آلمان است و این خود یک قوت قلبی ست برای کسانی که از این چسب استفاده می کنند چرا که صنعت و تکنولوژی آلمان یکی از بهترین هاست.

در مورد چسب کلایبریت باید بگوییم که  این چسب  دارای 2 کد متنوع با قیمت متنوع است و این خصوصیت هایی که برای این چسب گفتیم برای کد 435.7 است،فقط این کد از چسب کلایبریت است که بهترین چسب ممبران موحود در بازار است و کد دیگر این چسب از کیفیت متوسطی برخوردار است کد433.

اگر قرار است که از کد 433  استفاده کنید بهتر است که ازچسب های دیگر برند ها استفاده کنید مثلا چسب هنکل البته در صورتی که دنبال بهترین چسب بازار هستید.

البته اینکه گفتیم بهترین چسب بازار چسب کلایبریت است دلیل بر آن نیست که چسب های دیگری که در این لیست معرفی می کنیم به درد نخور هستن،چسب های دیگر هم از کیفیت خوبی برخوردار هستن و پاسخگوی نیاز شما خواهند بود تو شهرهایی مثل بندرعباس که هوای آن بسیار گرم است چسبی مثل هنکل کار شما رو راه می اندازد، در واقع هدف از معرفی چسب کلایبریت این است که بگوییم این چسب لوکس ترین چسب مودجود در بازار است.

فقط یک ایراد در مورد چسب ممبران کلایبریت خدمت شما بگوییم آن هم قیمت بسیار گران این چسب است که با توجه با هزینه های دیگر استفاده از این کد کلایبریت اصلا مقرون به صرفه نیست.

چسب ممبران هنکل

بعد از معرفی چسب کلایبریت قطعا در رتبه دوم این لیست باید چسب ممبران هنکل باشد چرا که هنکل هم مانند کلایبریت یک برند آلمانی است و صنعت و تکنولوژی کشور آلمان هم که نیاز به تعریف و توضیح نیست .

ویژگی های بارز چسب هنکل غلظت بالا،درجه فعال شدن بالا،چسبندگی بالا و…است و مهم ترین ویژگی چسب هنکل قیمت مناسب آن می باشد.اگر دنبال چسب با کیفیت و قیمت مناسب می گردید قطعا چسب هنکل مناسب کار شماست و در انتخاب این چسب شک نکنید.

این چسب از نظر کیفیت مشابه چسب کلایبریت می باشد ولی با قیمت مناسب و همین امر باعث می شود بدون هیچی تردیدی انتخابش کنید و ما ضمانت می دهیم هیچ مشکلی در کار شما پیش نیاید و هر گونه مشکلی برای شما ایجاد شد بدون هیچ بحثی این محصول رو پس داده و وجه پرداختی را از ما پس بگیرید.

همچنین شما می توانید برای خرید انواع چسب ممبران و مشاوره قبل از خرید با ما تماس بگیرید.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *